If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Тия мотори ги има ФВ Групата, но и Фиат Групата ги има или поне 2,4,5,6,8 и 12. Разликата с ФВ е обаче, че 8 и 12 цилиндровите агрегати са разработени за истински автомобили, а не два залепени двигателя от Голф само и само да има някакво V. Сега сигурно ще кажеш, че голфовиte V и W двг-та са по-добри от тези на Ферари или Хеми. Ти обичаш да пускаш такива "провокации", но да сравняваш тия технологии е голяма смешка
Точно като технологии италианците са си на световно ниво, но не е това което продава автомобилите. Не е само Ф1 и Ферари, но новата платформа на Жулиета събира повече точки от всички останали автомобили на краш-тестовете, вкл. от Голф 6 (който е плътно след нея наистина).
Новият 2 цилиндров двигател говори за сериозно самочувствие на италианските инженери да пуснат масово такова нещо. Двигателят е признат от всички, вкл. ФВ Билд за "високотехнологичен". И не разбирам защо точно с ФВ трябва да се сравняваме, след като те бяха единствените, които чак до 2008 г. продаваха техните ТДИ-та с помпа-дюза, докато всички останали производители бяха с комън-рейл от 10 години. Първата кола с комън рейл е Алфа 156, а първата масова кола със скорости от волана тип селеспийд е Алфа 156.
Марката изобщо не е изостанала в технологично ниво и точно затова сега се очаква да излязат много интересни комбинации между досегашните европейски модели и продукцията на Крайслер. Дано го направят успешно. Като гледам Додж Джърни и Фиат Фриймонт, разликата е осезаема. Променили са точно това, което правеше Джърни да изглежда като дърво. Фиат-ът изглежда много по-добре, а ако му сложат и един 2,4 мджет...
Ето едно положително релистично мнение. Така е колега, много си прав и се съгласявам с теб, но найстина не това продава марката а името. Vw се продава повече в Европа, цени се повече особенно в третия свят като България. Ауди, мерцедес и бмв - това е!
Alfa Romeo 147 1.8 Една сбъдната мечта! 146 1.4 - Темпераментната друсалинда Fiat Punto 1.2 - Сефтака
AR147, фв вадят от една платформа сумати модели ( и то успешни), а алфа дори нещат да пуснат жулиета с три врати. Къде е логиката тука? А относно 33ката на колегата, вервай ми е много по-вълнуваща от новата жулиета. Последната като усещане и т.н. е нищо особенно. С нищо не изпъква пред конкуренцията.
nikolaaaay, евала на фиат за двуцилиндровия двигател и за tbi, и за TCT, обаче ваг вадеха 240 коня от 1.8 турбо и имаха кутия с два съединителя преди десетина години. Кой излиза че е по-напред с технологиите? Като изключим може би JTD моторите, двигателите с помпа дюзата бяха много по-добри от всички останали common rail (да, вече не е така но и за тва може да се спори). Двигателя на rs5 е доста по-технологичен от този на 8c. Тоя на 8c им е подхвърлен от ферари, щото на тях вече не им трябва.
А относно Ф1, кога им е последната победа на ферари и не правят ли рено най-добрите двигатели напоследък?
п.п. А замисляте ли се, че марката, която напоследък обира наградите за дизайн е КИА?
п.п.2 ауди навремето взе два двигателя на голф и направи v8, а алфа взе два блока на фиат и ги направи с twin spark... lol
Толкова ли не можете да разберете, че щом е зададен въпроса на къде отива марката, явно не отива на добре???
Човека преди Макрионе е трябвало да се гръмне, защото тогава Фиат тотално са го разпродавали, и са се кооперирали с разни куфари фирми като опел за платформи. И да си дойдем на думата в 159 освен уникалния дизайн къде видяхте Алфа ? Двигателя ли ? Платформата ли ? Килограмите ли ? И въпреки всичко вместо да си взема хАуди А4 2004-2006 бих си взел една 159, за да не изглеждам последния брусук в немски варел.
Айде сега всички собственици на 159 почвайте да ме плюете, дреме ми.
За мен в една кола е важен дизайна звука и още някои работи които няма да споменавам ... всички тези неща съм ги намерил в АлфаРомео и вобще не ме бърка на каква платформа и т.н. в днешно време няма автомобил , който да не ползва платформи на някой др. или да не копира нещо от дизайна на някой др. тос купува оня оня купува другия ... вобщеее мармалад отсякъде ... но за мен 1 е марката
sigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Каква ли ще е тази кола с два съединителя? Многодисков съединител да, но с два съединителя?
И е много сложно да извадиш 240 коня от 1.8? Но дали има смисъл? Да вдигнеш цената с 30% за незначтелно подобрение на показателите? И защо не го правят сега този мотор? Щото има много смисъл от него?
И за да не съм голословен, вижте какво правят хората с некъф "скапан италиански мотор" с напълно сток железа.
Каква ли ще е тази кола с два съединителя? Многодисков съединител да, но с два съединителя?
И е много сложно да извадиш 240 коня от 1.8? Но дали има смисъл? Да вдигнеш цената с 30% за незначтелно подобрение на показателите? И защо не го правят сега този мотор? Щото има много смисъл от него?
И за да не съм голословен, вижте какво правят хората с некъф "скапан италиански мотор" с напълно сток железа.
Конструкцията на този съединител е вече позната от немските возила и не е нещо извънземно. А 1.8 турбомотора (във версия с 235к.с.) се произвежда и слага в Жулиета QV. А тва дето си го постнал не виждам какво място има тук.
Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
BMW 328i
Май не четеш. Колега изказа мнение, че ВАГ вадели 240 коня от 1.8Т, и че било много високо технологично.
Ти не четеш, ма нищо. Само и само някой да изтъкне нещо пише без да вникне в постовете на останалите. ДА, в наши дни Фиат мнооооого са изостанали от останалите. А Алфа в тона число е изостанала много повече от останалите, на които е изнасяла уроци как се правят коли. Някога Алфа въобще не е имала за конкурент ФВ, а марки като БМВ, Мерцедес и някои английски возила. Сега обаче трябва да се конкурира с марки от много по-ниско ниво като ФВ, Опел и Форд. Само дето една 159-ка не може да се пребори именно с тези конкуренти в нейния клас, камо ли с БМВ, Мерцедес и Ауди. Нито има гама от мотори, нито достатъчно варианти на обурудване, които да се комбинират с различни мотори и трансмисии, нищо. Върхов мотор при Алфа 260 к.с. ПРи ФВ 300 к.с. При Опел Инсигния над 300 к.с. при 4х4 , ами това ако е напредък на Алфа, аз съм трамвай.
Само във времето откакто съществува тая тема уж смотаната марка Рено вече направи по-силен дизел в класа 2.0 от Алфа. Мерцедес имат над 200 к.с. дизел от 2.0 литра. Какво става с Алфа, ами Фиат я ЕВОЛЮИРАТ. Стига глупости, засега марката тъпче на място, докато всички други се развиват.
---------- Post added at 15:29 ---------- Previous post was at 15:16 ----------
.....И защо не го правят сега този мотор? Щото има много смисъл от него?...
Имат по-нов и по-екологичен. Италианците имат ли все още 5 цил 2.0 Турбо - НЕ.
Имат ли 6 цил. Турбо - НЕ!!! Но затова БМВ имат.
Имат ли 10 цил. Турбо - НЕ!!! Ауди пък си имат.
Към днешна дата в Италия (като изключим Ферари, щото не е кола за всеки и за всеки ден) италианците леят само 2 вида блокове и то само от чугун. (при условие, че сериозните мотори на Алфа в миналото винаги са били от алуминий) FIRE-и ( на него се базират 1.4 разновидностите) и "големият" 4 цилиндров блок на 1.8 турбо, който е същият и на ЖТД. Вече даже не правят 5 цил. ЖТД. СТрашни технологии бих казал.
---------- Post added at 15:30 ---------- Previous post was at 15:29 ----------
Май не четеш. Колега изказа мнение, че ВАГ вадели 240 коня от 1.8Т, и че било много високо технологично.
Да преди повече от 10 г. си беше достатъчно технологично, при условие, че Фиат вадеха 220 к.с. от 2.0 като топ мотор в цялото си съществуване.
Колега не ми приемай писаното като заяждане, дал си пример, и аз съм дал друг пример. А точно Ланча го отнесе най-много от Фиат и тяхното управление. Знаеш къде беше Ланча преди 20 г. и сега къде е. Правят Ланча на база на тара, смотана четириочка Мерцедес. Е същото гледам, че се случва и с Алфа сега.
Това е реалността сега за мое и ваше съжаление.
Не приемам нищо като заяждане. От такива теми се научава много. Приказката ми за този мотор на ВАГ беше, че е разхищаване на пари. За това и се произвжда само една година.
Казваш коли за всеки ден. И дали има смисъл на такава кола да слагаш 10 цилиндров турбо мотор. И защо винаги изключвате Ферари и Мазерати. Те също са от Фиат групата.
Личното ми мнение, е че посоката в развитието е нагоре, но бъдещето ще покаже.
тоя мотор го използваха дъги години с мощности от 150, 180, 190, 209 и 225 коня. Накрая си казаха дай да пуснем нова модификация на първото ТТ като за последно и го направиха на 240.
Ферари са добре, но само защото фиат не им се бърка в работата. Мазерати и тях ги спасиха, обаче те са зависими от ферари, използват техни двигатели, платформи и т.н. Не ви ли прилича това на случая Фв - Шкода? Толкова мн се чудите как използват една платформа за 5 модела, един двигател за всички марки, само дизайна бил различен... ама за случая на ферари и мазерати не се обаждате.
Фиат бил спасител на алфа и то ги спасява вече 20г... те и опел за малко да изчезнат като марка и малко след това хоп... сумати нови модели, осезаемо по-добри от предишните, а продажбите не спират.
п.п. подсетих се от другата тема за ягуар - те имаха същата съдба като алфа. Закъсала благородна марка, купена от голям производител (Форд), обаче при тях крайния продукт отговаря на традициите на марката. Вярно че пуснаха х type на базата на мондео, предложиха го с дизелов мотор и спечелиха пари... от тях извадиха xk, xf и xj, които са серизни модели.
.....п.п. подсетих се от другата тема за ягуар - те имаха същата съдба като алфа. Закъсала благородна марка, купена от голям производител (Форд), обаче при тях крайния продукт отговаря на традициите на марката. Вярно че пуснаха х type на базата на мондео, предложиха го с дизелов мотор и спечелиха пари... от тях извадиха xk, xf и xj, които са серизни модели.
Човека преди Макрионе е трябвало да се гръмне, защото тогава Фиат тотално са го разпродавали, и са се кооперирали с разни куфари фирми като опел за платформи. И да си дойдем на думата в 159 освен уникалния дизайн къде видяхте Алфа ? Двигателя ли ? Платформата ли ? Килограмите ли ? И въпреки всичко вместо да си взема хАуди А4 2004-2006 бих си взел една 159, за да не изглеждам последния брусук в немски варел.
Айде сега всички собственици на 159 почвайте да ме плюете, дреме ми.
Няма да те плюем споко ,истина е ще дам малък пример със рамките на предните врати на 159-ката:същите са като на фиат мареа който имах преди 7 год ,със разликата че при него не бяха избелели,а на няма и 3год 159 ката вече са станали жълти и ще ходя да ги облепям със фолио.
Alfa romeo GTVex
Alfa romeo 159 08"16V JTDmex Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
Аudi A3 1.8 20V 02"
Comment